A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.
Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt mennyiséget a „kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A kosár „megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a megvásárolni kívánt termékek összértékét.
Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is, valamint a számlázási és szállítási adatok helyességére. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés összegét, szállítási díj nélkül.
A szállítási költség minden esetben egyedi kalkuláció alapján, a rendelés súlya és térfogata alapján kerül kiszámításra amiről megrendelés előtt árajánlatot aduk.
Szeretnénk felhívni vásárlóink figyelmét, ha a rendelés a vásárló által tévesen megadott számlázási adatokkal kerül leadásra és azokkal kerül számlázásra, úgy a számla kiállítását követő maximum 10 munkanapon belül érkezett módosítási kéréseket áll módunkban teljesíteni. Ha a vásárló önhibájából tévesen adja meg adatait, úgy a számla módosítására irányuló 10 munkanapot meghaladó kérelmeket nem tudjuk teljesíteni.
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "pénztár" gombra.
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „megrendelés” gombra.
A beérkezett megrendelést feldolgozzuk, tájékoztatást adunk, hogy a megvásárolni kívánt termékek elérhetőek-e, ill. a megrendelt mennyiség és szállítási hely alapján készítünk egy szállítási költség kalkulációt.
A hoppline.hu nagykereskedelmi oldalra való belépést követően az árak láthatóak bruttó és nettó egységárban, ill. feltüntettünk egy ajánlott eladási árat (RRP) is.
Az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget.
A megrendelés kifizetése két módon történhet, banki átutalással vagy bankkártyás fizetéssel.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása egy munkanapon belül megtörténik.
Az adatbeviteli hibák javítására a „megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Szeretnénk felhívni vásárlóink figyelmét, hogy ha a rendelés a vásárló által tévesen megadott számlázási adatokkal kerül leadásra és azokkal kerül számlázásra, úgy a számla kiállítását követő maximum 10 munkanapon belül érkezett módosítási kéréseket áll módunkban teljesíteni. Ha a vásárló önhibájából tévesen adja meg adatait, úgy a számla módosítására irányuló 10 munkanapot meghaladó kérelmeket nem tudjuk teljesíteni.
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról és a kalkulált szállítási díjról.
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre.
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
A szállítási költség minden esetben egyedi kalkuláció alapján, a rendelés súlya és térfogata alapján kerül kiszámításra amiről megrendelés előtt árajánlatot aduk.
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.
Amennyiben a termékről felbontáskor derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét biztosítjuk.
A 2001. évi cviii. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesülj új termékeinkről, ajánlatainkról, kedvezményeinkről