96,4%

áruházunk elégedettségi mutatója az Árukereső szerint.

0 Kosár

 

Jótállási tájékoztató

 

Kedves Partnerünk,

 

Ebben a leírásban szeretnénk információt nyújtani a jótállási ügyintézéssel kapcsolatban, hogy gyorsabban és gördülékenyebben tudjuk lebonyolítani a felmerülő problémát.

Minden termékünkre a jogszabályok értelmében jótállás vonatkozik, ami a következők szerint alakul:

10.000 Ft alatti értékű termék esetén fél év (azaz 6 hónap), 10.000 Ft feletti értékű termék esetén pedig 12 hónap (azaz 1 év),100.000 Ft feletti értékű termék esetén pedig 24 hónap (azaz 2 év)

A vásárló minden esetben annál a nagykereskedelmi partnereknél tud élni a jótállási igényével, akitől a terméket megvásárolta, majd a partner jelzi felénk a problémát. Kérjük, hogy soha ne irányítsatok direktben hozzánk vásárlót, mert mivel jogilag nem mi adtuk el neki, így nem tudunk segíteni.

Amennyiben jótállási igény merül fel a Hoppline Kft-től vásárolt termék vonatkozásában, kérjük elküldeni a minőségi kifogást a molnar@hoppline.hu e-mail címre.

A levélnek alábbiakat szükséges tartalmaznia:

  • termék megnevezése, HOP kódja
  • vásárlás időpontja/számla sorszáma
  • a hibás termék darabszáma
  • termék hibájának rövid leírása
  • hibás termékről készült képek (több oldalról, közelről és távolabbról is, hogy a konkrét hiba, és a hiba környezete is látszódjon) (segítségképpen csatolunk egy táblázatot)

A beérkező minőségi kifogásokat igyekszünk a lehető leghamarabb kezelni (átlagosan 2-3 munkanap), de kérlek jelezd a vásárló felé, hogy a Fogyvéd törvény szerint a bejelentést követően 30 nap áll rendelkezésre a probléma megoldására.  

A jótállási probléma megoldások a következő sorrendben történnek:

  • a termék hibás vagy hiányzó alkatrészének a pótlása (ezt mi szállítjuk díjmentesen a nagyker partnernek)
  • a termék hibás alkatrészének szervízelése (a Partner által visszaküldött/visszaszállított terméket bevizsgáljuk, javítjuk. A javított termék visszaküldésének költsége partnert terheli)
  • ha a hibás terméket sem javítani, ill. alkatrészetek kicserélni nem tudjuk, úgy a teljes terméket cseréljük (új terméket biztosítunk a nagyker partnernek)
  • ha a hibás terméket sem javítani, sem az alkatrészt cserélni, sem teljesen kicserélni nem tudjuk, úgy a következő számlán jóváírjuk a termék összegét

Kérjük, minden esetben várd meg a visszajelzésünket, mert sok esetben a hibás terméket nem kérjük vissza.

Bármi felmerülő kérdésre szívesen válaszolunk, köszönjük közreműködésedet!

Kategóriák
Kosár