Kedves Partnerünk,
Ebben a leírásban szeretnénk információt nyújtani a jótállási ügyintézéssel kapcsolatban, hogy gyorsabban és gördülékenyebben tudjuk lebonyolítani a felmerülő problémát.
Minden termékünkre a jogszabályok értelmében jótállás vonatkozik, ami a következők szerint alakul:
10.000 Ft alatti értékű termék esetén fél év (azaz 6 hónap), 10.000 Ft feletti értékű termék esetén pedig 12 hónap (azaz 1 év),100.000 Ft feletti értékű termék esetén pedig 24 hónap (azaz 2 év)
A vásárló minden esetben annál a nagykereskedelmi partnereknél tud élni a jótállási igényével, akitől a terméket megvásárolta, majd a partner jelzi felénk a problémát. Kérjük, hogy soha ne irányítsatok direktben hozzánk vásárlót, mert mivel jogilag nem mi adtuk el neki, így nem tudunk segíteni.
Amennyiben jótállási igény merül fel a Hoppline Kft-től vásárolt termék vonatkozásában, kérjük elküldeni a minőségi kifogást a molnar@hoppline.hu e-mail címre.
A levélnek alábbiakat szükséges tartalmaznia:
A beérkező minőségi kifogásokat igyekszünk a lehető leghamarabb kezelni (átlagosan 2-3 munkanap), de kérlek jelezd a vásárló felé, hogy a Fogyvéd törvény szerint a bejelentést követően 30 nap áll rendelkezésre a probléma megoldására.
A jótállási probléma megoldások a következő sorrendben történnek:
Kérjük, minden esetben várd meg a visszajelzésünket, mert sok esetben a hibás terméket nem kérjük vissza.
Bármi felmerülő kérdésre szívesen válaszolunk, köszönjük közreműködésedet!
Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesülj új termékeinkről, ajánlatainkról, kedvezményeinkről